تاثیر طراحی کاتالوگ در کسب و کار

تاثیر طراحی کاتالوگ در کسب و کار

اگر کسب و کار شما به یک کاتالوگ جدید نیاز دارد، حتما باید به یک طراح کاتالوگ حرفه ای برای خلق آن مراجعه کنید. یک طراح خوب می تواند شما را در کل فرآیند طراحی کاتالوگ راهنمایی کند و آن را تا حد امکان، ساده و بدون تنش و استرس کند همچنین منبع عالی برای بازاریابی محصولاتتان را در اختیار شما قرار دهد.

کاتالوگ ها یک عمل کرد مشترک از تلاش های بازاریابی بین بسیاری از سازمان ها هستند و یکی از موثرترین راه ها برای انتشار اطلاعات در مورد محصولات و خدمات هستند. ایجاد و طراحی کاتالوگ نباید چالش برانگیز باشد، اما هم اکنون برای تطبیق آن ها با چشم انداز بازاریابی نیاز به تغییر کردن دارند. طراحی کاتالوگ ها باید ترکیبی از درک شما از بازار هدف و خلاقیت شما باشد. در اینجا ما مجموعه ای از توصیه های طراحی کاتالوگ را که باید قبل از ایجاد کاتالوگ بدانید بیان می کنیم.

طراحی کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ یک محصول طراحی بصری است که محصولات یا خدمات شما را به مشتریان بالقوه نشان می دهد. طراحی کاتالوگ باید با بالاترین استانداردها تولید شود و تمام خط تولید یا خدمات شما را که به مشتریان خود ارائه می دهید، با جزئیات بیان کرده و برای مشتریان تصویر بکشید. مشتریان بالقوه شما باید یک بیوگرافی مختصر یا شرحی از پیشینه سازمان شما را در افتتاحیه کاتالوگ شما و به دنبال آن یک نمونه کار بیابند. جالب است که بدانید در طراحی کاتالوگ هیچ قانون سخت و سریعی که باید در نظر گرفته شود وجود ندارد. یکی از ویژگی های طراحی کاتالوگ سازگاری آن است و همین باعث زیبایی در طراحی کاتالوگ می شود.

 

تاثیر طراحی کاتالوگ

 

 مبانی طراحی کاتالوگ

چه اصولی می تواند به شما در طراحی کمک کند؟ اگر این نکات را صرف نظر از نرم افزاری که استفاده می کنید یا محصولاتی که ارائه می دهید در ذهن داشته باشید، حتما یک کاتالوگ موفق خواهید داشت.

 

 توجه به سبک زندگی مردم

مصرف کنندگان شما نیازها و خواسته های خود را دارند و این نیازها که هدف طراحان هستند با روش های خاص زندگی مرتبط است. محصولات خود را به گونه ای بازاریابی کنید که با سبک زندگی افراد جامعه مرتبط باشد که مخاطبان امیدوار باشند که با هدف شما به چیزی که می خواند دست پیدا می کنند. این بدان معناست که قبل از شروع به ساخت کاتالوگ، باید درک کاملی از انگیزه و هدف مصرف کنندگان خود داشته باشید. هر قسمت از کاتالوگ شما، از جمله زبان، عکس ها، جلدها و سایر جنبه ها، باید دارای مضمون یکسانی باشد و سبک زندگی مورد نظر شما را منعکس کند.

 

 آن را مختص مخاطبان هدف خود قرار دهید.

آیا در حال ایجاد کاتالوگ برای تجارت به کسب و کار (B2B) یا تجارت به مصرف کننده (B2C) هستید؟ تبلیغات برای مصرف کنندگان و تبلیغات برای فروشندگان دو چیز بسیار متفاوت هستند. هر کدام دارای الزامات قالب بندی و طراحی منحصر به فرد هستند. مطمئن شوید که مخاطب هدف خود را شناخته و درک کرده اید و قالبی را انتخاب کرده اید که برای آنها جذاب باشد.

 

 محصولات را برجسته کنید

شما در تجارت فروش هستید اطمینان حاصل کنید که هر جنبه ای از طراحی کاتالوگ شما مردم را به خرید تشویق می کند. این موفقیت در فروش با اطمینان از اینکه محصول در هسته تمام جنبه های طراحی قرار دارد انجام می شود. تصاویر محصول باید تمامی کارایی محصول را در عمل و تصویر نشان دهد. توضیحات محصول باید نشان دهد که چگونه محصولات شما زندگی مشتری را بهبود می بخشد. به طور خلاصه، محصول پادشاه است و هر چیز دیگری باید آن را تحسین کند.

نکاتی در مورد چیدمان و طراحی کاتالوگ که باید بدانید

در اینجا مجموعه ای از نکات چیدمان کاتالوگ است که باید بدانید.

 

 در مورد سبک و پالت رنگ تصمیم بگیرید.

به عنوان مثال، یک طراحی کاتالوگ از یک تجارت پوشاک باید شامل رنگ های ظریفی مانند طلایی، نقره ای و عاج باشد. برعکس، یک کاتالوگ اسباب بازی باید فانتزی و لذت بخش، با رنگ های درخشان باشد.

 

 با فونت سازگار باشید.

برای ایجاد سبک های متمایز که به زیبایی ترکیب می شوند:

 

از یک یا دو مدل فونت برای طراحی کاتالوگ استفاده کنید و حروف برجسته یا کج اضافه کنید.

مطمئن شوید که از فونت های یکسانی در هر ناحیه استفاده می کنید. از دو یا سه تایپ فیس با هم به عنوان یک دستورالعمل کلی استفاده نکنید.

توجه داشته باشید که هم محصولات یا خدمات جدید و هم در حال فروش را برجسته کنید.

از ستاره باران یا نقاط برجسته در تصاویر محصول برای نشان دادن و جلب توجه تازه کاران در طراحی کاتالوگ استفاده کنید. در صورت ارائه تخفیف، کاتالوگ شما مشتریان را به سمت این محصولات یا خدمات جدید می کشاند.

 

 ثبات را در طراحی کاتالوگ خود حفظ کنید.

کاتالوگ یک راه فوق العاده برای تبلیغ شرکت شما است. مشتریان متوجه الگوهای طرح، چیدمان و رنگ خواهند شد و آنها را با شرکت شما شناسایی می کنند.

 

 حداکثر استفاده از اندازه

از قسمت مرکزی بیشترین استفاده را ببرید. طرح بندی های کاتالوگ متمایز، مانند عکس محصول در اندازه کامل یا متن تجاری مرتبط با محصولات خود را اضافه کنید به جای اینکه از آنها استفاده نکنید. با این حال، در این مرحله زیاده روی خوب نیست، چرا که در غیر این صورت چیدمان شما به هم ریخته به نظر می رسد.

 

 چاپ طرح کاتالوگ با بالاترین کیفیت

پس از اینکه طراحی کاتالوگ خود را نهایی کردید، به شخصی نیاز دارید که بتوانید به او اعتماد کنید تا طرح های شما را با مواد با کیفیت بالا چاپ کند. طراحی کاتالوگ های زیبا با کیفیت تخصص موسسه فرهنگی هنری همای هنر است و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید.

 

تاثیر طراحی کاتالوگ در کسب و کار

 

یک فرآیند طراحی کاتالوگ موثر چگونه باید کار کند؟

ما قصد داریم توضیح دهیم که چه انتظاراتی از طراح کاتالوگ خود داشته باشید و کارهای اصلی که برای کمک به تسهیل فرآیند باید انجام دهید.

5 مرحله برای یک فرآیند طراحی کاتالوگ عالی

در فرآیند طراحی کاتالوگ بخش های مختلفی وجود دارد، اماپنج مرحله کلیدی وجود دارد که باید انجام دهید.

 

جمع آوری داده های محصول: یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که شروع به جمع آوری لیستی از هر محصولی که می خواهید در کاتالوگ گنجانده شود، کنید. این مهم است که این کار را زودتر انجام دهید زیرا متوجه می شوید که چیزی را در طول فرآیند طراحی فراموش کرده اید که احتمالاً برای تعمیر آن هزینه و زمان صرف می شود.

کپی نوشتن در طراحی کاتالوگ

شخصی از شرکت شما، طراحان کاتالوگ یا شخص ثالث باید توضیحات محصول را برای هر مورد در کاتالوگ بنویسند. اهمیت به دست آوردن این امتیاز را نباید نادیده گرفت. کپی خوب می تواند در فروش خوب نیز تفاوت ایجاد کند.

 

انتخاب یک نگاه

در ابتدای کار باید به ظاهر و سبک کلی کاتالوگ بسنده کنید. این قسمت باید منعکس کننده کسب و کار شما باشد، هم از نظر برند و هم از نظر احساسات. شرکتی که مبلمان سفارشی رده بالا را می فروشد، به ظاهری بسیار متفاوت با شرکتی که طرح های فلت پک تولید انبوه را می فروشد، نیاز دارد.

 چیدمان برنامه ریزی

طرح بندی تفاوت زیادی در میزان موفقیت یک کاتالوگ ایجاد می کند. جایی که محصولات در کاتالوگ قرار می گیرند می تواند تفاوت زیادی در میزان فروش آنها ایجاد کند. طرح بندی همچنین باید به راحتی قابل اسکن باشد تا به بهترین شکل ممکن ذهن مشتری را درگیر کند.

 

 تولید تصویر

شما هم به عکس های محصول با کیفیت بالا و هم به یک تصویر روی جلد و هم تصاویر پس زمینه کلی نیاز دارید. اگر قبلاً اینها را ندارید، باید توسط خودتان یا طراح کاتالوگ تولید شوند. مطمئن شوید که زمان زیادی را صرف انتخاب تصاویری می کنید که واقعاً کسب و کار و محصولات شما را در بهترین نور ممکن قرار می دهند.

اثبات

قبل از ارسال نسخه نهایی به چاپگرها، قرار دادن آن در وب سایت یا ارسال ایمیل به مشتریان، به شما برای طراحی بهتر کمک می. کند. واقعاً باید زمان زیادی را در پایان فرآیند تولید برای اثبات نسخه نهایی بگذارید.

از دست دادن اشتباهات جزئی می تواند واقعاً آسان باشد، بنابراین مطمئن شوید که تا آنجا که ممکن است افراد زیادی را جذب کرده اید تا قبل از امضای کاتالوگ، تا آنجا که ممکن است آن را بررسی کنند. ما در همای هنر راهنمای مفید برای تصحیح کاتالوگ شما گردآوری کرده ایم تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که تمام آثار هنری و عناصر طراحی در اسرع وقت تایید می شوند.

 

تاثیر طراحی کاتالوگ در کسب و کار

 

مواردی که باید به عنوان بخشی از طراحی کاتالوگ خود در نظر بگیرید

هنگام برنامه ریزی کاتالوگ خود، نکات کلیدی خاصی وجود دارد که طراح شما باید بداند تا به شکل دهی فرآیند طراحی کمک کند. اگرچه اینها همه چیزهایی هستند که طراح شما باید در مراحل اولیه از شما بپرسد، اما ارزش آن را دارد که قبل از ملاقات با طراح خود کمی فکر کنید تا در زمان خود صرفه جویی کنید.

 

1. امتیاز قیمت

بسته به کسب و کار شما، قیمت اقلام موجود در کاتالوگ شما می تواند از پنس تا هزاران پوند متغیر باشد. این تأثیر زیادی بر طراحی خواهد داشت، بنابراین مهم است که در مورد این موضوع از قبل با طراح خود شفاف باشید.

 

طراحی آنها باید نشان دهنده برند شما و مشتریان شما باشد و قیمت محصولات شما احتمالاً عامل بزرگی در شکل دادن به درک مشتری از برند شما خواهد بود. طراحی کاتالوگ شما باید این را منعکس کند.

 

2. برجسته کردن مزایا

بسیاری از شرکت ها در دام تمرکز بیش از حد بر ویژگی های محصولات و خدمات خود به جای مزایا می افتند. با این حال، مزایا چیزی است که واقعاً به مشتریان می فروشد، بنابراین باید به وضوح در مورد مزایایی که محصولات شما ارائه می دهند فکر کنید.

 

سپس طراح شما می تواند مطمئن شود که از تمام ترفندهای تجارت خود، از جمله گرافیک هوشمندانه، تصاویر و تایپوگرافی برای برجسته کردن مزایا تا حد امکان استفاده می کند.

3. فراخوانی برای اقدام

شاید این مهم ترین چیزی باشد که باید به آن توجه کنید – واقعاً می خواهید مشتریان پس از خواندن کاتالوگ شما چه واکنشی نشان دهند؟ چگونه سفارش می دهند؟ آیا آنها نیاز به ارتباط با شما دارند؟ به یک فروشگاه با محصولات فیزیکی نیاز دارید؟ آنلاین شاپ راحت تر است؟

 

این باید در سراسر کاتالوگ شما کاملاً واضح باشد تا مشتریان بالقوه در هنگام تصمیم گیری برای خرید هیچ شکی نداشته باشند که چه کاری انجام دهند. طراح شما باید انواع ایده ها را برای برجسته کردن دعوت به خرید کردن محصول شما داشته باشد، بنابراین مطمئن شوید که این در خط مقدم فرآیند طراحی کاتالوگ شما وجود داشته باشد.

 

یک طراحی کاتالوگ خوب پیدا کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد

موسسه فرهنگی هنری همای هنر کاتالوگ هایی ایجاد می کند که هم از نظر بصری خیره کننده هستند و هم در فروش تجارت و محصولات شما بسیار موثر هستند. تیم بسیار با استعداد ما از طراحان گرافیک درک قوی از بازاریابی چاپی و آنلاین دارند و راه حلی کامل برای کسب و کار شما ارائه می دهند.

نتیجه

ما از نزدیک با مشتریان خود کار می کنیم تا یک فرآیند طراحی واقعاً مشارکتی و پاسخگو ارائه دهیم. به این ترتیب، در نهایت به کاتالوگی می رسید که نتایج مورد نیاز شما را با حداقل استرس ارائه می دهد.